lördag 28 januari 2017

Jag skulle vilja ge igen, någon gång

Jag fantiserar allt som oftast om att bli politiker och kunna ge igen på alla de som under så lång tid ljugit om invandringspolitiken.

Jag skulle sätta hårt mot hårt. Jag skulle kasta ut de s.k. "mänskliga rättigheterna" och sätta grova brottslingar i fängelse igen, om de förtjänar det. Jag skulle låta utvisa dem som inte har rätt vara i landet, och vet vi inte vart de ska utvisas sätter vi dem på en ö där de får leva resten av sina liv på ris och bananer. Vill deras hemländer inte ta emot dem, då är det ön för dem.

Jag skulle skära ner på alla bidrag och säga: "ja nu får ni klara er bäst ni kan, bidrag är ingen mänsklig rättighet". När det blir kravaller skulle jag låta sätta in militären, och de skulle få skjuta skarpt.

Jag skulle plocka väck alla livstilskriminella, såsom marockanska gatubarn och rumänska zigenarligor. Bara plocka dem en efter en tills de är borta. Vad vi ska göra av dem...? Ptja, kanske den där ön igen.

Jag skulle ge respektabla svenskar handeldvapen och säga: om ni ser någon bränna en bil, skjut honom.

Låt poliser få möjlighet skjuta om de är utsatta. Inför utegångstillstånd i utsatta områden och fört bort dem som vistas ute. Blir polisen attackerad med stenar, för bort hela gänget även om vi inte vet exakt vem som kastade. Om någon i ett gäng skjuter mot polisen, låt polisen få skjuta tillbaka. Man måste först och främst skapa ordning, även om det kan hända att någon oskyldig blir skadad.

Jag skulle förbjuda all slags politisk islam som är emot demokratin. Och när islamisterna klagar, för väck dem till ön.

Jag skulle säga: "Om EU vill tvinga oss att ta emot flyktingar samt bestämma för mycket över oss, så drar vi oss ur EU. Vi vill ha frihandel men inte tvingas ge upp vår nations säkerhet". Jag skulle hellre ha ett separat samarbete med USA, Storbritannien, Ryssland och Kina, länder som förstår att man måste skydda sin nation och sin befolkning först och främst. Länder som inte vill bestämma över Sveriges gränspolitik.

Jag skulle avsluta sanktionerna mot Ryssland. Om EU protesterar, strunta i dem.

Ja nåt sånt, det skulle vara en bra start.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar